Gy.I.K.

Az alábbiakban a leggyakrabban feltett kérdésekre kívánunk választ adni. Kérjük olvassák át ezt az oldalt mielőtt felkeresnek minket. Bővebb leírást az Általános Szerződési Feltételek között találnak. Amennyiben olyan kérdése merülne fel, amire egyik oldalunkon sem talál választ, kérjük munkaidőben hívja a  telefonszámot.

Kérdés: Mindenképpen kell-e regisztrálni a vásárláshoz?

Válasz: Vásárlása véglegesítéséhez elengedhetetlen a regisztráció. Ezzel a vásárló és az eladó biztonságát kívánjuk megerősíteni. Amennyiben a regisztráció után automatikusan küldött e-mail-ben szereplő linken keresztül nem aktiválja fiókját, rendelése nem válik véglegessé. Ezzel kívánjuk a minimálisra csökkenteni azt, hogy az Ön nevében olyan személy adjon le rendelést, amire nincs felhatalmazása.

Kérdés: Van-e lehetőség személyes átvételre?

Válasz: A megrendelt árut a megrendelés visszaigazolása után, előre egyeztetett időpontban személyesen is átveheti mintatermünkben, melynek címe: 1144 Budapest, Gvadányi út 67. Nyitva tartás: hétfőtől-péntekig 8.00-16.00 óráig. Szállítási díjat vagy kezelési költséget ebben az esetben természetesen nem számítunk fel.

Kérdés: Van-e minimális rendelési érték?

Válasz: Webáruházunkban NINCS minimális rendelési érték. Akár egy darab terméket is megrendelhet.

Kérdés: Milyen fizetési módok közül választhatok?

Válasz: Jelenleg két fizetési mód közül választhatnak kedves vásárlóink. Előre utalás bankszámlánkra számla alapján vagy készpénzben utánvétes szállítás esetén. A DPD futárszolgálat jóvoltából bizonyos járatokon a kézbesítő rendelkezik mobil bankkártya olvasóval, ahol az alábbi bankkártyákkal is fizethet: Visa, MasterCard

Kérdés: Nyomon követhető-e a megrendelésem státusza?

Válasz: Regisztráció után a webáruházba bejelentkezve a profiljában, azon belül a rendeléseim menüpont alatt láthatja rendelése pillanatnyi állapotát.

Kérdés: Nyomon követhető-e megrendelésem szállításának folyamata?

Válasz: A DPD futárszolgálat a felvétel napján és a kiszállítás napján e-mailben értesítést küld a regisztrációkor megadott e-mail címre. Az e-mail tartalmazza a küldemény csomagszámát, a feladó és a címzett nevét, ha van, akkor az utánvét összegét. Amennyiben a kiszállítás napja nem megfelelő a címzett részére, az e-mail-ben szereplő link segítségével a kézbesítés napját át tudja ütemezni másik napra. A csomagszám alapján a csomag útja nyomon követhető a www.dpd.hu oldalon.